Saturday 2 March 2019

اے طائرِ لاہوتی

بڑے بزرگوں سے سنا تھا کہ رزق کا اثر خون میں ہوتا ہے اور نسلوں تک جاتا ہے......
رزقِ حرام اور حلال کا تصور صرف پیشوں تک محدود نہیں بلکہ ایک حلال پیشے میں نیت کی خرابی اُسے حرام بنادیتی ہے.....!!
آج صبح سکول جاتے ہوئے فٹ پاتھ پہ بیٹھے ایک بوڑھے فقیر کے پاس ایک اُسی عمر کے بوڑھے بزرگ اپنی سائیکل روک کر کھڑے ہوئے اور چند نوٹ اُسے تھمادیے.....میری نظر اُس پیسے دینے والے بزرگ پہ پڑی تو مجھے بڑی حیرت بھری مسرّت ہوئی....😍...وہ بابا جی میرے ہاسٹل کی گلی میں ریڑھی پہ کیلے بیچتے ہیں....روز میں انہیں وہاں کھڑا دیکھتی ہوں....کبھی بغیر ضرورت کے بھی کچھ پھل خریدوں تو ایک دو کیلے اضافی ڈال دیتے ہیں...اور ایک دو بار بقایا نہ لینا چاہا تو انہوں نے انکار کرتے ہوئے واپس کردیا....💗
ایک ہی عمر کے دو بزرگوں کے اندازِ زندگی دیکھ کر رزق عبادت کا تصور پھر سے ذہن میں آگیا.....رزقِ حلال واقعی عین عبادت ہے....💖 
"الکاسب حبیب اللّٰہ".....
کوشش کیا کریں کبھی بغیر ضرورت بھی ایسے لوگوں سے کچھ خرید لایا کریں....
میرے چچا جان کی عادت ہے کہ وہ روزشام مختلف ریڑھیوں سے بہت سا گلا سڑا پھل خرید لاتے ہیں....
یہ ان کی خاموش مدد ہوسکتی ہے.....بقول شاعر 
صرف ہاتھوں کو نہ دیکھو کبھی آنکھیں بھی پڑھو...
کچھ سوالی بڑے خوددار ہوا کرتے ہیں!!
بس سٹینڈ پہ ناریل، نمکو، رسالے بیچنے والے بہت سے لوگ....جوتا پالش کرنے والے بچے....چند پھل ریڑھی پہ سجائے ضعیف....یہ سب ہماری توجہ اور مدد کے اصل حقدار ہیں!!
ان کا خیال رکھیے....
اور اپنا بھی....مالک آپ سے راضی ہو!! 

سیماب عارف
ایڈیٹر ای-میگزین اور رہبر پازیٹو پاکستان 

No comments:

Post a Comment

Tips for Effective Reading Habit

·          Set times. You should have a few set times during every day when you’ll read for at least 5-10 minutes. ·          Find a qu...